19 juni 2011

Bu och Bä får besök av Lena och Olof Landström

Landström, L - Bu och Bä får besök - 29663020Jag bara älskar böckerna om Bu och Bä!!! Det gör mina barn med! Och jag har haft flera elever som också gillat dem! De är så mysigt roliga! Jag får ta och läsa om boken imorgon... Och i övermorgon... Och... För det är det som är så fint med dem. Jag tröttnar inte på att läsa dem. Bu och Bä går besök blev en oväntad höjdare eftersom den handlade om en katt. Ni som känner min dotter vet att hon ÄLSKAR katter! Så den här boken blev en favorit direkt! det var en prefekt födelsedagspresent!!!

Bilderbok för åldern 3-6 år, fast jag har läst den för 7-åringar med och de har tyckt om den.

-~-~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~-~-~-~-~
Titel: Bu och Bä får besök
Författare: Lena och Olof Landström
Antal sidor: 32
Förlag: Rabén & Sjögren
ISBN: 9789129663020

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar